Dag 6; good vibes

25 april 2024 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Vanmorgen hebben we lekker ontbeten. Melchior was nog voo van zijn eten van de avond ervoor (wat ook voor 2 personen was) en daarna zijn we op straat gegaan om nog even wat te doen voor de wedstrijd begon van psv. Onderweg wilde ik hem se zoutpannen laten zien en kwamen we uiteindelijk uit in beshiweg en na een appje naar sheila ook bij Carf. We zijn gedraaid en naar de carf lokatie gegaan en daar een tijd gebleven. Zoveel honden om verliefd op te worden. Na carf zijn we eten gaan halen bij vreugdehil en hebben we kunuku kitchen besteld. Melch is na het eten psv gaan kijken op jan thiel en ik moest wachten op mijn eten. Dat kwam eindelijk om half 3 en rond 3 was Melchior thuis. Daarna ben ik lopend gaan zwenmen 3 kwartier en terug in huisje gedouchet en klaargemaakt voor de avond. We zijn meteen naar de stad gereden voor Pundavibes waar de pontjes brug verlicht is, we zijn even heen en weer gelopen en toen terug en hebben gewacht op het vuurwerk, was erg mooi. Daarna naar Jessy gereden om te feliciteren en wat drinken, Melchior vond het gezellig en heeft gelachen. Om half 12 waren we thuis. What a day to be alive! ☀️

Jouw reactie