Dag 5: Fuik, stad, zwemmen, truki pan

25 april 2024 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Bon dia hoe gaat het? Vanmorgen ben ik niet bij janthiel gaan slapen omdat ik zoooo slecht geslapen had. We zijn opgestaan en gaan ontbijten, vandaag hadden ze bananebrood bij het ontbijt, was wel een goede. Na het ontbijt zijn we niet gaan uitbuiken maar na wat opruimen weggegaan om kadootjes te halen. Ik heb Melchior jan sofat, schiereiland en brakkeput en cas grandi laten zien en daarna zijn we doorgereden naar papas grond. Ik wilde hem laten zien dat het echt knoek is, de vreselijke weg omhoog, de armoe, de cactussen, ugghhh maar hij vond het helemaal fantastisch helemaal fantastisch! Ik was allang blij dat ik met hele banden weer op de weg was en besloot toem toch om hem het water te laten zien, nog een weg vol gaten maar dat vond hij ook erg mooi! Hierna zijn we gaan tanken en daarna door naar de stad, weer op onze zelfde plek geparkeerd bij van der valk en wat drinken gehaald en armbandjes voor xiao xi, daarna zijn we sleutelhangers voor shani gaan zoeken (op verzoek) en kadootje voor anisha. Melchior heeft voor zichzelf een heel bijzonder nummerbord van de auto gevonden.  Daarna de sigarenwinkel gevonden en melchior heeft voor zichzelc 2 sigaren gekocht. We hebben bij de plaza biew gegeten, ik had vegan roti en melch had criollo gegeten, het was wel leuk voor de ervaring om daar te eten maar niet voor herhaling vatbaar, daarna voor erik kadootjes gehaald en na nog een keer drinken weer op naar huis. Thuis een beetje gerommeld en toen naar Caracasbaai om heerlijk tijdens zonsondergang te zwemmen terwijl Melchior aan de picknicktafel aan zee zijn sigaar rookt. Na het zwemmen zijn we eerst brood en hummus voor mij gaan halen en toen naar de truki pan voor Melchior, hij had een soort mixed plate en het was veeeeeeel. Ik heb toen toch maar een patatje besteld, zoveel carbs deze vakantie haha. Daarna op naar huis wat al huis voelt na 5 dagen, heel raar.

1. Erik:
    25 april 2024
    Leuk zo’n lang verslag en ook de foto’s erbij! Ik kan lezen en zien dat jullie echt vakantie hebben daar.

Jouw reactie