Dag 7: Meeting Carla

26 april 2024 - Curaçao, Nederlandse Antillen

De dag begon zoals alle mooie dagen met een heerlijk ontbijt vol lekkers. Gisteravond had Sheila me gevraagd of ik sochtends het hondje zou willen halen bij de dierenarts en naar carf brengen.

Op Janthiel aangekomen is het druk natuurlijk met de honden, we halen haar halsbandje op en rijden naar Mahaai. Daar aangekomen lijkt de kliniek verlaten maar toch blijkt er iemand te zijn. De arts vertelt over hoe het hondje (Carla) bij hem is gekomen en vertelt ook nog veel meer, ik probeer aardig te doen en Melchior houdt het bijna niet meer vol. Uiteindeijk zit ze in de auto en rijden we terug naar Carf. Carla gaat lekker bij Melchior op schoot zitten naar buiten kijken en lijkt een heel makkelijk hondje. We brengen haar bij Sheila en gaan verder.

Onderweg stoppen we nog bij de Batido om wat te halen, awa lamunchi blijkt toch het lekkerste en via mensinghs en centrum gaan we naar huis. Melchior heeft nog niet gegeten dus voor het namiddag programma besluiten we naar brisa do mar te gaan, ik kan dan nog even zwemmen en Melchior kan daar eten.

Savonds is er koningsnacht maar we besluiten om naar Angelique te gaan. De dochters van Izaira komen aan en we gaan, traditiegetrouw, groeten. Ik ben een beetje duizelig, heb eerst wat eten gehaald bij Vreugdehil maar dit werkt niet echt, dus ga bij Angelique even op bed liggen en val al snel in slaap.

Als ik wakker word zijn de kinderen er en laten komen ook Yadira, Yo ann oom Irving en Yo anns vriendje. Melchior heeft erg genoten van deze avond op de porche.

Jouw reactie