Dag 1: druk dagje

20 april 2024 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Dag 1 begon vroeg met de jetlag. We hebben lekker gedoucht, wel met een hele prive constructie, en om 9 uur werd onze auto gebracht. Daarna zijn we gaan ontbijten, was echt super super lekker, vooral het fruit. Daarna zijn we gaan roadtrippen, eerst zijn we naar de botica gegaan voor koi lechi natuurlijk voor melch en daarna kopje koffie en awa lamunchi grdronken. Melch vond awa lamunchi heel lekker. Daarna zijn we doorgereden naar de stad gegaan voor Jean Girigorie en hebben daar heerlijk geshopt. Daarna zijn we eten gaan halen bij plasa bieu (ronde markt) in de stad bij kunuki kitchen, toen via pita supermarket (grote grape fria)

A6EC8A69-0C9D-43E6-A2EA-624D6B25A292

terug naar ons huisje op janthiel. Het eten was suuuuuperlekker, ee hadden een combo met funchi. De jetlag kwam toen ff op bezoek en  met de laatste energie nog naat janthiel gegaan waar we Yadira en yoann tegen kwamen, dat was echt gezellig. Thuis weer even chillen, melch met char bellen.

08F4030D-D104-4261-9EE8-4F14341DAF61

Savonds met Izaira en Angelique naar Zanzibar gegaan, nog even samen met Melch vape verkocht

2DE8E78A-E8CB-4053-BBFC-2C76C1DD4457

en daarna gaan eten, tweede keer awa lamunchi vandaag. Melchior had een pan ku lomito truki pan style. We waren om 22:30 thuis, 24 uur op Curaçao. Veel gedaan he! Op naar een rustige dag morgen!

1. Erik:
    21 april 2024
    Zeker veel gedaan. Leuk om te lezen. Foto’s please??!!!

Jouw reactie