Dag 2: soort van rust

21 april 2024 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Ik ben vanmorgen vroeg alleen gaan zwemmen, het water was heerlijk, wat een start van de dag. Rond 12 zijn we weggegaan, eerst wat gehaald bij johny cake snek,

A07EBB7B-F0B4-4C31-B6FB-A4237AD7A928

melch een gevulde en ik een plain. Daarna letter voor papa/opa zoeken bij centrum en van der tweel maar ze hadden niet. Toen naar het graf toe wat er best mooi uit zag.

27C23C01-F049-4CB3-9FA6-0015D3E8ADA3

We wilden ergens koffie drinken maar alles was dicht. Papas huis langsgereden, zag er niet best uit. Via scherpenheuvel zijn we naar huis gegaan en nog bij kabuya snek gestopt voor zak met ijs voor ons drinken. Daarna zijn we lekker in de airco gaan liggen en savonds weer op pad. Stagiares gezien met aanrijding, zaten met zijn zessen in een klein autootje. Bij Lunapark voor chips voor Char gekeken en toen naar Burger king eten gehaald, Jessy kwam na het eten nog even langs

9D629E87-5E2E-4682-8B83-CAE3291CAFAE

en terwijl we bij het zwembad zaten heeft Melchior zijn sigaar opgerookt. Om iets voor 12 waren we thuis want we waren nog even naar Casino gegaan, we zijn gestopt toen we onze inzet terughadden. Melchior vindt dat ik het rustiger aan moet doen want het is va-kan-tie :)

Jouw reactie