Dag 3: lekker local zwemmen

22 april 2024 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Bondia! Vandaag zijn we eindelijk samen gaan zwemmen. Eerst lekker uitslapen, daarna ontbijtje en toen op weg naar de beach. Jan thiel is te cringe dus we zijn local local naar Caracasbaai gegaan. Rond 2 daarna te laat voor het eten bij Vreugdehil en toen bij Maccie een menu gehaald en broodjes voor mij bij Esperamos. Bij vreugdehil wel planters chips gevonden voor Char. Thuis gegeten en uitgerust. Rond half 6 gingen we weer op pad, verkeerd gereden, spullen bij angie gebracht en  bij Zuikertuintje een kado voor Jessy en Memphis gekocht en parfum geroken bij Penha. Ik kon zelf even voelen hoe het zou zijn als Melch hier was opgegroeid omdat ze Papiaments met hem sprak en we in Zuikertuintje waren. Daarna voor niks naar Pietermaai (dicht) en toen via orient express

5BB76274-24BB-4367-BC78-A0DB9A9C2972

(samosa yammmm) naar lam yuen want melch wilde zoooo graag sate ku batata. Thuisgekomen is de sate ku batata gelukkig goedgekeurd maar hadden we allebei toch niet veel honger.